Back to top


Técnica Administrativa - Scientific Journal


Ficha del artículo

Tipo - Type: Research article

Título - Title

La publicidad y su medición

The publicity and their mensuration

Autoría - Creator

Di Si, Gustavo ⓘ

Resumen

Modelo cuantitativo que se pueda aplicar para evaluar la contribución de la publicidad.

Abstract

I model quantitative that you can apply to evaluate the contribution of the publicity.

Palabras Clave

Marketing, Publicidad,

Keyword

, , - -

Bibliografía - acceso a la indexación de cada trabajo en Scholar Google

No se encontró al autor en la base de datos

Journal: Técnica Administrativa - ISSN: 1666-1680

Volume: 01, Number: 3, Order: 2; ISSUE: 3

Date of publisher: 2002-01-15

URL: www.cyta.com.ar/ta0103/articulos/mkt/mkt.htm

License: Atribución 4.0 - Internacional (CC BY 4.0) / © Ciencia y Técnica Administrativa

Registro ISSN:1666-1680

Cita del artículo - Modern Languages Association (MLA) ⓘ

Di Si, Gustavo ; ; (2002). La publicidad y su medición. Técnica Administrativa. 01(3), 2. http://www.cyta.com.ar/ta0103/articulos/mkt/mkt.htm


Google Scholar Index

Article

La publicidad y su medición

Publisher:

Ciencia y Técnica Administrativa - CyTA


To send article, send it to the email: editorialcyta@gmail.com

Identify it, in the subject field, with the word: Article

In the body of the email, indicate the following information for each of the authors, name to be quoted, filiation, and email