Back to top


Técnica Administrativa - Scientific Journal


Ficha del artículo

Tipo - Type: Research article

Título - Title

Perspectivas de la educación superior en la argentina 2023

Perspectives of the high education in the Argentinean 2023

Autoría - Creator

Mosso, María José ⓘ

Ferrari, Carlos Alfredo ⓘ

Diaz, Alejandra ⓘ

Resumen

El propósito de esta investigación es proporcionar escenarios futuros de la Educación Superior en la Argentina, que permitan dar respuesta a la demanda social educativa en 2023. Asimismo, intenta facilitar a las instituciones educativas la identificación de tipos de inserción estratégica en el medio.

Abstract

The purpose of this investigation is to provide future scenarios of the Superior Education in the Argentina that you/they allow to give answer to the educational social demand in 2023. Also, tries to facilitate to the educational institutions the identification of types of strategic insert in the means.

Palabras Clave

Prospectiva, Escenarios futuros, Impactos cruzados

Keyword

, , - -

Bibliografía - acceso a la indexación de cada trabajo en Scholar Google

No se encontró al autor en la base de datos

Journal: Técnica Administrativa - ISSN: 1666-1680

Volume: 02, Number: 4, Order: 2; ISSUE: 10

Date of publisher: 2003-03-15

URL: www.cyta.com.ar/ta0204/v2n4a2/v2n4a2.htm

License: Atribución 4.0 - Internacional (CC BY 4.0) / © Ciencia y Técnica Administrativa

Registro ISSN:1666-1680

Cita del artículo - Modern Languages Association (MLA) ⓘ

Mosso, María José; Ferrari, Carlos Alfredo; Diaz, Alejandra (2003). Perspectivas de la educación superior en la argentina 2023. Técnica Administrativa. 02(4), 2. http://www.cyta.com.ar/ta0204/v2n4a2/v2n4a2.htm


Google Scholar Index

Article

Perspectivas de la educación superior en la argentina 2023

Publisher:

Ciencia y Técnica Administrativa - CyTA


To send article, send it to the email: editorialcyta@gmail.com

Identify it, in the subject field, with the word: Article

In the body of the email, indicate the following information for each of the authors, name to be quoted, filiation, and email